Poprzez dużo lat rynek mody męskiej oraz kobiecej w ogromnym stopniu sprowadzał się do rywalizowania najogromniejszych marek. Reklama telewizyjna oraz prasowa dosyć ekspresowo umocniła na własnej pozycji największych kreatorów mody, skutecznie hamując odniesienie większego finansowego sukcesu wszelkim małym kontrahentom. Najpoważniejszym wyzwaniem dla dzisiejszych firm globalnie szyjących swoje ubrania czy dodatki do nic, wydaje się być Internet, w którym zakupy robi coraz to więcej osób. Oczywiście moda kobieca czy męska nadal najpoprawniej sprzedaje się w markowych sklepach http://www.dunka.eu, gdzie można nie jedynie liczyć na pomoc fachowego sprzedawcy, ale również istnieje możliwość przymierzenia dziesiątek przeróżnych ubrań i rozmiarów. W Internecie trzeba od razu zdecydować się na konkretny rozmiar, fason i kolor, co dla niektórych konsumentów jest pokaźnym wyzwaniem. Wciąż niemniej jednak istnieje dużo krajów oraz miast, w jakich brakuje sieciowych oraz markowych sklepów z odzieżą czy butami - w Internecie natomiast nie ma żadnych ograniczeń.